kuscarmen.reismee.nl

Ik leef nog :-)

Hoihoi,

Daar ben ik weer. Ik heb weer een hele hoop meegemaakt! Vorige week heb ik een rondje Oost Oeganda gedaan om wat projecten te bekijken met Maarten en Alicia en afgelopen week ben ik op safari geweest. Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind om elke keer een blog te schrijven. Je maakt zo extreem veel mee en ik weet elke keer niet wat ik moet vertellen. Het is wel leuk om te vertellen dat ik een nieuwe feestdag heb ingeluid. Daar komt ie, de Internationale Ask Carmen To Marry Day en dat is om precies te zijn op 10 oktober. Het verhaal daarachter is als volgt: Elke dag loop ik vanaf het Drop-In Center naar de Boys Home. Dat is op Nederlands tempo ongeveer acht minuutjes lopen en op Oegandees tempo vijfentwintig minuutjes lopen. Dit kleine stukje loop ik altijd met Innocent, zij is één van de staff leden. Op 10 oktober liepen wij hetzelfde stukje van de Drop In Center naar de Boys Home, maar Innocent werd een paar keer aangesproken. Ze zei dan helemaal niks en lachte alleen maar. Na de tweede keer vond ik het al vreemd, maar na de derde keer vroeg ik waarom ze elke keer aan het lachen was. Toen vertelde ze mij dat er al drie mensen hadden gevraagd of ze met mij mochten trouwen. Nou grappig, haha. De eerst volgende man die weer voorbij liep vroeg weer wat aan haar en het enige wat ze deed was lachen. Dat was dus nummer vier, dacht ik, maar nee dat was al nummer vijf, want nummer vier had ik niet gehoord. Nummer vier schreeuwde vanuit de verte of hij met me mocht trouwen… Uiteindelijk hebben er in totaal negen mensen op 10 oktober mij ten huwelijk gevraagd, inclusief Clarence. Daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Vandaar de Internationale Ask Carmen To Marry Day op 10 oktober, haha.

Ik heb echt super mooie foto’s van de safari en ik heb echt heel erg genoten de laatste twee weken. Voornamelijk met Alicia. We hebben echt heel erg veel gelachen en een hoop gezien en gedaan. Helaas is ze weer terug naar Nederland. Foto’s zeggen natuurlijk meer dan duizend woorden, ik zal ze dan ook weer toevoegen aan een nieuw album.

Op dit moment ben ik even weer inspiratieloos.. Of ik heb wel allerlei gebeurtenissen in mijn hoofd, maar daar had je bij moeten zijn ;-) Jullie weten in ieder geval weer even dat ik leef :-)! Oh en Clarence maakte natuurlijk een grapje ;-)

Reacties

Reacties

Gerlinde

Hahaha, je hebt toch geen ja gezegd tegen al die mannen... ????

Melissa

Kan ook niet anders zo'n mooie meid ????

Agnes

Hahahaha! Wat een prachtig verhaal! Ik hoop dat je nog even enorm geniet van alle mooie ervaringen die je daar op doet. Wanneer ga je naar de gorilla's? Of heb ik dat even gemist? En heb je al boomklimmende leeuwen gezien? Toen ik in Oeganda was kwam een meneer vragen of twee agenten met mij mochten praten. Ik zie natuurlijk "ja". Maar ze bleken geen woord Engels te spreken. Ik kan mij dus helemaal voorstellen hoe dit gaat. Maar 10 oktober houden we erin! Geniet nog lekker! Veel liefs, Agnes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood