kuscarmen.reismee.nl

Voorbereiding Oeganda

Dit is het begin van mijn verhaal/blog/ervaring/avontuur/stageverslag, hoe zal ik het noemen? Het begin van mijn avontuur in Oeganda, al ben ik nu nog met de voorbereidingen bezig..

Persoonlijk vind ik een blog nooit zo interessant. Ik hoor liever in real life hoe de ervaring van de persoon in kwestie is geweest, maar toch ben ik er maar mee begonnen. In eerste instantie niet voor mijzelf, maar voor de thuisblijvers. Er is een aantal keer gevraagd of ik een blog bij ging houden en na de zoveelste dacht ik 'misschien toch wel handig'. Degene die het willen lezen kunnen het lezen en degene die het niet willen lezen hebben hier niks te zoeken :-).

Ik zal jullie niet te vaak lastig vallen met wilde verhalen, straks worden jullie nog jaloers ;-). Oh en ik verontschuldig mij alvast voor eventuele spelfouten

Laughing
.

Zoals de meeste van jullie wel weten vertrek ik maandag 8 augustus voor vier maanden en precies twee weken naar Oeganda. Dat is over precies 3 dagen 18 uur 44 minuten en op dit moment 36, 35, 34 seconden. Nu ik dit zo typ, besef ik me dat ik nog maar weinig tijd heb en ik nog even moet genieten! Ik ga jullie dan ook weer verlaten om nog even te genieten van de tijd die ik met mijn hondjes heb en natuurlijk mijn familie en vrienden ;-)

Adios!

Reacties

Reacties

Miranda

Hai Carmen,
Heel veel plezier!
Ik ga je volgen hoor ????
Gr. Miranda

Monique

Super mooie ervaring ik hou je in de gaten ????

Desiré

Ik ga je natuurlijk volgen!!! En je broer op de hoogte houden van ue avontuur ????????

Desiré

Ow de vraagtekens zijn eigenlijk smiley's hahaha x

Reza

Lieve Carmelita, ik wens je uiteraard heel veel succes en plezier aldaar. Moge het een zeer leerzame en mooie levenservaring worden die jouw als mens enorm verrijkt en dus ook alleen maar een positief en veilig verblijf. Natuurlijk ga ik je reisverslag volgen en probeer het gewoon als een soort dagboek bij te houden svp. Zal je later zelf ook met de mooie herinneringen teruglezen. Dikke kuzz en knuf, oompie????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood